Premium Partner
Commercial:
- Deloitte heeft de mogelijkheid om voor alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;
- Deloitte heeft daarnaast de mogelijkheid om bij alle IDFA Bertha Fund voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen.
Advertentieruimte:
- Programmamagazine, een hele pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
- Banner op de IDFA-website (homepage);
- Banner in nieuwsbrief bij de Deloitte Wegwijzer;
- Banner op de landingspagina van de Deloitte Wegwijzer;
- Banner op de landingspagina van het IDFA Bertha Fund.
Naamsvermelding met logo in/op:
- Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
- Digibord (175);
- Program guide (oplage 3.000);
- Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
- Programmamagazine;
- Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
- Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
- IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
- IDFA-leader tijdens het festival;
- IDFA-leader bij online vertoningen;
- Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
- Website bij Premium Partner;
- Fotowand op festival locaties;
- Locatiemarkering (binnen/buiten) bij alle festivallocaties (vlaggen).
Hoofdpartner
Commercial:
- Deloitte heeft de mogelijkheid om bij de helft van alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;
- Deloitte heeft de mogelijkheid om bij IDFA Junior een commercial van 30 seconden te vertonen.
Advertentieruimte:
- Programmamagazine, 1/2 pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
- Banner op de IDFA-website (homepage);
- Banner in nieuwsbrief bij de Deloitte Wegwijzer.
Naamsvermelding met logo in/op:
- Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
- Digibord (175);
- Program guide (oplage 3.000);
- Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
- Programmamagazine;
- Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
- Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
- IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
- IDFA-leader tijdens het festival;
- IDFA-leader bij online vertoningen;
- Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
- Website bij Hoofdpartner.
Partner
Commercial
- Deloitte heeft de mogelijkheid om bij haar eigen relatievertoning een commercial van 30 seconden te vertonen;
- Deloitte heeft de mogelijkheid om bij IDFA Junior een commercial van 30 seconden te vertonen.
Advertentieruimte
- Programmamagazine 1/4 pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
- Banner op de IDFA-website op achterliggende pagina's;
- 1/4 van alle reguliere voorstellingen een Deloitte-dia.
Naamsvermelding:
- (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
- Program guide (oplage 3.000);
- Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
- Programmamagazine;
- Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
- IDFA-leader tijdens het festival;
- IDFA-leader bij online vertoningen;
- Website bij Partner.