image

Branding en zichtbaarheid

Premium Partner

Commercial:

  • Deloitte heeft de mogelijkheid om voor alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;
  • Deloitte heeft daarnaast de mogelijkheid om bij alle IDFA Bertha Fund voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen.

Advertentieruimte:

  • Programmamagazine, een hele pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
  • Banner op de IDFA-website (homepage);
  • Banner in nieuwsbrief bij de Deloitte Wegwijzer;
  • Banner op de landingspagina van de Deloitte Wegwijzer;
  • Banner op de landingspagina van het IDFA Bertha Fund.

Naamsvermelding met logo in/op:

  • Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
  • Digibord (175);
  • Program guide (oplage 3.000);
  • Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
  • Programmamagazine;
  • Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
  • Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
  • IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
  • IDFA-leader tijdens het festival;
  • IDFA-leader bij online vertoningen;
  • Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
  • Website bij Premium Partner;
  • Fotowand op festival locaties;
  • Locatiemarkering (binnen/buiten) bij alle festivallocaties (vlaggen).

Hoofdpartner

Commercial:

  • Deloitte heeft de mogelijkheid om bij de helft van alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;
  • Deloitte heeft de mogelijkheid om bij IDFA Junior een commercial van 30 seconden te vertonen.

Advertentieruimte:

  • Programmamagazine, 1/2 pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
  • Banner op de IDFA-website (homepage);
  • Banner in nieuwsbrief bij de Deloitte Wegwijzer.

Naamsvermelding met logo in/op:

  • Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
  • Digibord (175);
  • Program guide (oplage 3.000);
  • Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
  • Programmamagazine;
  • Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
  • Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
  • IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
  • IDFA-leader tijdens het festival;
  • IDFA-leader bij online vertoningen;
  • Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
  • Website bij Hoofdpartner.

Partner

Commercial

  • Deloitte heeft de mogelijkheid om bij haar eigen relatievertoning een commercial van 30 seconden te vertonen;
  • Deloitte heeft de mogelijkheid om bij IDFA Junior een commercial van 30 seconden te vertonen.

Advertentieruimte

  • Programmamagazine 1/4 pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
  • Banner op de IDFA-website op achterliggende pagina's;
  • 1/4 van alle reguliere voorstellingen een Deloitte-dia.

Naamsvermelding:

  • (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
  • Program guide (oplage 3.000);
  • Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
  • Programmamagazine;
  • Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
  • IDFA-leader tijdens het festival;
  • IDFA-leader bij online vertoningen;
  • Website bij Partner.