image

Branding en zichtbaarheid

Premium Partner

Commercial:

  • Deloitte heeft de mogelijkheid om voor alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;.

Advertentieruimte:

  • Programmamagazine, een hele pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
  • Banner op de IDFA-website (homepage);

Naamsvermelding met logo in/op:

  • Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
  • Digibord (175);
  • Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
  • Programmamagazine;
  • Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
  • Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
  • IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
  • IDFA-leader tijdens het festival;
  • IDFA-leader bij online vertoningen;
  • Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
  • Website bij Premium Partner;
  • Fotowand op festival locaties;
  • Locatiemarkering (binnen/buiten) bij alle festivallocaties (vlaggen).

Hoofdpartner

Commercial:

  • Deloitte heeft de mogelijkheid om bij de helft van alle reguliere voorstellingen een commercial van 30 seconden te vertonen;

Advertentieruimte:

  • Programmamagazine, 1/2 pagina (300.000 lezers via de Volkskrant);
  • Banner op de IDFA-website (homepage);

Naamsvermelding met logo in/op:

  • Mupi festivalposter (oplage 500) & (A0/A2) festivalposter (oplage 2.500);
  • Digibord (175);
  • Inloopdia tijdens de Opening van IDFA en de Awardceremonie;
  • Programmamagazine;
  • Sponsorbord, hangend of staand op de diverse festivallocaties;
  • Overig drukwerk, dat verschijnt als publiciteit voorafgaand aan het festival;
  • IDFA-commercial met partners in filmtheaters;
  • IDFA-leader tijdens het festival;
  • IDFA-leader bij online vertoningen;
  • Diverse festivalbadges en entreebewijzen;
  • Website bij Hoofdpartner.